Skontaktuj się z nami

12 lekcji

autentycznego przywództwa na czasy niepewności

Book
Arrow
Book

O książce

Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i rozwiązań gotowych do tego, by od razu wdrożyć je we własnej firmie.

W książce znajdziesz relacje z placu boju, doświadczenia organizacji, które zostały zmuszone do działania w sytuacji kryzysu i sobie z nim poradziły - dzięki konkretnym zachowaniom, odpowiednim sposobom komunikacji i skierowanemu we właściwą stronę myśleniu liderów. Autorzy, psycholog i socjolog organizacji oraz lider i dyrektor zarządzający, odsłonią przed Tobą kluczowe paradoksy biznesowego przywództwa i wskażą, jak się od nich uwolnić, by stać się liderem skutecznym. Wystarczająco dobrym w złych czasach niepewności. A to bardzo dużo.

Uwaga! Wskazówki zawarte w poradniku można zastosować zarówno w małym biznesie, jak i w startupach czy międzynarodowych korporacjach!
Kup teraz Arrow Right

Autorzy

Piotr Prokopowicz
Dr Piotr Prokopowicz

Psycholog i socjolog organizacji, doktor nauk humanistycznych, doświadczony trener i doradca, mówca w Powerspeech, badacz przywództwa w Culture Lab na University of Maryland i Uniwersytecie Jagiellońskim, współzałożyciel i Chief Scientist we Freenovation, popularyzator nauki o zarządzaniu. Od kilkunastu lat zajmuje się badaniem i rozwijaniem kultur zarządzania, które pozwalają ludziom i organizacjom osiągać sukces.

Sebastian Drzewiecki
Sebastian Drzewiecki

Strateg zarządzania, doświadczony lider, mentor i menedżer, od 20 lat kierujący zespołami i rozwojem dużych międzynarodowych organizacji w obszarze nowych technologii. Jako menedżer wyższego szczebla pracował w takich firmach jak Hewlett Packard i GlaxoSmithKline, aktualnie jest prezesem zarządu w Sabre Polska, gdzie kieruje zespołem 1500 osób. Prowadzi podcast Nowoczesny Lider.

Opinie

Wyjątkowy duet – psycholog biznesu i praktykujący menadżer. Warto ich posłuchać.

Prof. Andrzej Blikle, matematyk-informatyk-przedsiębiorca, autor książki „Doktryna jakości"

Idealna książka dla zarządzających i przedsiębiorców.

Dr inż. Jacek Kotarbiński, ekonomista, marketer, inżynier, MBA

Dużo świetnych, praktycznych i adekwatnych lekcji.

Marcin Floryan, dyrektor w firmie Spotify

Bardzo dobra książka! Warto!

Paweł Motyl, autor bestsellerów „Labirynt. Sztuka podejmowania decyzji" oraz „Świat Schrödingera. Kronika nieprzewidywalnej przyszłości"

Lektura obowiązkowa, nie tylko w czasach VUCA!

Sylwia Królikowska, psycholog, trener i Superniania Liderów

12 konkretnych lekcji jak stać się autentycznym liderem na miarę naszych, niepewnych, czasów. Polecam!

Michał Kanarkiewicz, mówca, szachista, autor i wykładowca MBA

Książkę szczególnie warto polecić tym, którzy już wiedzą, że w sposób trwały będą zarządzać hybrydowo.

Adrian Furgalski, Prezes Zarządu, Zespół Doradców Gospodarczych TOR

Nie da się nie przeczytać tej książki!

Dr Barbara Zych, założycielka i CEO Employer Branding Institute

Przeczytajcie i zastosujcie te 12 lekcji! Warto!

Dr Henryka Bochniarz, liderka, ekonomistka, założycielka Konfederacji Lewiatan

Skończmy z czarno-białym myśleniem o przywództwie! Jeśli nie dziś, to kiedy?

Maja Gojtowska, konsultant, trener, szkoleniowiec, gojtowska.com

Przeczytaj tę książkę nawet, jeśli nie jesteś menedżerem!

Maciej Orłoś, dziennikarz, prezenter, autor programu „W telegraficznym skrócie"

Niezwykle użyteczna książka.

Greg Albrecht, founder, coach, doradca zarządów, anioł biznesu gregalbrecht.io

Książka w czasach post-COVID-owej redefinicji świata niezwykle aktualna i potrzebna.

Magdalena Dziewguc, Country Manager w Google Cloud Poland

Przeczytaj tą książkę, zrozumiesz dlaczego warto pogodzić się z własną niedoskonałością i przyznać się do niej przed swoim zespołem.

Zbigniew Jagiełło, menedżer i innowator, wieloletni prezes zarządu PKO BP

Książka na pewno pomoże wszystkim, którzy chcą mieć wpływ na rzeczywistość, a nie tylko być jej biernymi obserwatorami.

Marcin Prokop, dziennikarz, prezenter, felietonista, gospodarz programu „Z tymi co się znają"

Partnerzy

ABSL Logo Freenovation Logo
Review Logo
Book

Pewny (siebie) menedżer w niepewnych (czegokolwiek) czasach

Kup teraz Arrow Right
Wydawnictwo: Onepress
Stron: 160
Wersja papierowa (okladka twarda) lub ebook
ISBN Książki drukowanej: 978-83-283-7361-7, 9788328373617
ISBN Ebooka: 978-83-283-8783-6, 9788328387836
Onepress logo